مجموعه کاملی از تکسچر کاشی فلورانس
نوشته شده توسط : زپو

 مجموعه کاملی از تکسچر کاشی فلورانس


آگاهانه طراحی کنید!
با سلام من مسعود هستم .یکی از ده ها طراح دکور داخلی .
یکی از چالش های که همیشه باهاش روبرو بودم استفاده ازمواد و متریال هایی بوده که تو بازار بشه به راحتی بهشون دسترسی داشت.
بارها شده که پروژه رو طراحی کردم با کیفیت بالا!ولی تو تهیه منریال هاش دچار مشکل شدم ..بسیاااااار
مجموعه حاضر بهتون کمک میکنه که با آگاهی بالاتر و بهینه تر طراحی کنین.
موفق باشین.

خرید و دانلود  مجموعه کاملی از تکسچر کاشی فلورانس






:: برچسب‌ها: تکسچر , کاشی فلورانس , نقش کاشی , texure , tile , تری دی مکس , طراحی داخلی , design , تکستچر ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: